בספטמבר 1967 , זמן קצר לאחר מלחמת ששת הימים יצאנו לצרפת ללמוד על מסוקי האלואט 2 עם מנוע ארטוסט. היו לנו בקבוצה – יהלום ואני מגף טיסה, קצין מטה (לא זוכר את שמו) דדון ואלכס מתחזוקה, גוטמן מטייסת 100. בסיום הקורס הבאנו ארצה את ארבעת האלואטים שנרכשו אז וכך נוצר גרעין ששת המסוקים הראשונים (ה- 03 וה- 06 כבר היו שם מקודם)
בשלב ראשון הייתי מפקד גף מסוקים שפעל עדיין במסגרת טייסת 100 וכלל גם לתקופה קצרה את מסוקי ה- בל 47 שהועברו אלינו מתל נוף, בשנת 1968 התמניתי למפקד טייסת 125 שהוקמה כטייסת המסוקים הקלים של חיל האויר, בשנת 1969 עברתי לפקד על טייסת 100. לאחר מכן השתחררתי בשנת 1971 ועברתי לטוס כטייס אזרחי בחברת ארקיע.
הייתי טייס בארקיע בתחילה על מטוסי טורבופרופ - ערבה ואחר כך בואינג 707 -737 סיימתי כקברניט על מטוסי 757 וצברתי במהלך עבודתי שם כ 33,000 שעות טיסה. בסיום, פרשתי לגמלאות בגיל 65 בשנת 2004. שירות מילואים עשיתי בטייסת 135
רעייתי דורית ואני גדלנו שני ילדים, כיום חובקים חמישה נכדים ושתי נינות
בתמונות למטה, גרעין הצוות האווירי של טייסת 125 בתקופתי